Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForsidenForumforsideTilmeldNyeste billederSøgLog ind

Tirsdage i DASF

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
God Lobster

God Lobster

Antal indlæg : 1330
Geografisk sted : Svendborg

Tirsdage i DASF Empty
IndlægEmne: Tirsdage i DASF   Tirsdage i DASF EmptyTors Sep 01, 2011 3:30 pm

Vi har (endelig) fået ophold på Færgegården om tirsdagen også.

Det kommer til at forgå sådan at man bare møder op for at spille lidt kort, der kommer ikke nogle rigtige turneringer, måske med undtagelse af de "tema"-turneringer der er nogle emner om eller alm single elimination.
Ved tema-turneringer kommer der selvf info op så man kan forberede sig på forhånd.

Der vil ikke:
..være åbent med mindre der er nok som siger at de kommer. Jeg personligt gider ikke bruge min eftermiddag på det hvis der f.eks kun er 3 som kommer
..blive solgt sodavand. Gider ikke sørge for det 2 gange omm ugen
..blive holdt officielle turneringer med mindre andet er angivet. Man skal se det som en hyggedag hvor man kan spille en masse for sjovt, optage videoer eller noget

Det er ikke altid jeg har tid/mulighed/overskud til at holde åbent om tirsdagen, i så fald kan ansvaret for nøglen gives videre hvis man vil have åbent.

Det var lige overordnet hvad jeg havde i tankerne med dette. Kommenter gerne og kom med forslag til hvad I kunne tænke jer
Tilbage til toppen Go down
http://YuGiOh.dk
Lillefyr

Lillefyr

Antal indlæg : 578
Geografisk sted : Langeland

Tirsdage i DASF Empty
IndlægEmne: Sv: Tirsdage i DASF   Tirsdage i DASF EmptyTors Sep 01, 2011 3:33 pm

Lyder sjovt og sådan, kommer de så ind på kalenderen sammen med de officielle turneringer?
God Lobster

God Lobster

Antal indlæg : 1330
Geografisk sted : Svendborg

Tirsdage i DASF Empty
IndlægEmne: Sv: Tirsdage i DASF   Tirsdage i DASF EmptyTors Sep 01, 2011 4:12 pm

Ja det kommer selvf ind på kalenderen

Du var faktisk en af dem jeg regnede med ville være en der ikke kom, da du bor langt væk. Går du i skole i Svendborg eller?
http://YuGiOh.dk
Erbs

Erbs

Antal indlæg : 465

Tirsdage i DASF Empty
IndlægEmne: Sv: Tirsdage i DASF   Tirsdage i DASF EmptyTors Sep 01, 2011 4:27 pm

Jeg er enig med Lillefyr, lyder spænende nok til jeg dukker op hver gang ^^ (med undtalser sef)
Lillefyr

Lillefyr

Antal indlæg : 578

Tirsdage i DASF Empty
IndlægEmne: Sv: Tirsdage i DASF   Tirsdage i DASF EmptyTors Sep 01, 2011 5:57 pm

Ja, jeg går på HTX i Svendborg, men ud over det kunne jeg trosalt bare gøre som jeg plejer, med mindre of course at det er meget tidligere, så må jeg bare tage nødvendige kort med i stedet for "kassen".
Sponsoreret inhold

Tirsdage i DASF Empty
IndlægEmne: Sv: Tirsdage i DASF   Tirsdage i DASF Empty

Tirsdage i DASF
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Tid på turneringer i DASF
» Præmier til DASF Locals