Antal indlæg : 1330 Join date : 07/07/09 Age : 34 Geografisk sted : Svendborg
Emne: Præmier til DASF Locals Tors Aug 18, 2011 11:55 am
Hej Da vi snart skal ha fornyet vores lager af præmier så tænkte jeg at jeg gerne lige ville høre om folk er tilfredse med præmierne til Playoff eller om de synes det skal ændres. Indtil videre rækker vores recurser til 1 TU som deltagelsespris og så alt efter hvor mange vi er bliver der fordelt præmier til top 2, en blanding mellem alm boosters og turbopacks
Jeg spørger af og til mig selv om jeg overhovedet gider have alm boosters. Chancen for at trække noget godt i dem er ikke så stor igen, og det er for det meste bare l*** hvis man får et ort som skinder. Der er dog nogle undtagelser (POD, Roach etc) men efterhånden er det bare temakort man får til ca 1-5$
Derimod Turbopacks har rarity-upgrades og forholdsvist dyre/eftertræktede kort, dog er det kun 3 kort (en del af dem er brugbare) og det er ikke så "nye" kort som fås deri - som sagt, rarity upgrade. En positiv ting mere ved dem er at de er lidt billigere end de alm boosters så hvis der er nok deltagere kan der evt være en pakke til top 4 også
Så mit spørgsmål er; skal vi have alm boosters som præmier og Turbopacks som "fyldere" eller skal vi kun have Turbopacks? Kommenter venligst da det er meget svært at opfylde jeres behov hvis man ikke får noget feedback. Også så det ikke kun er Milfred og jeg som bestemmer det hele
TheDamnChicken
Antal indlæg : 99 Join date : 16/12/09
Emne: Sv: Præmier til DASF Locals Tors Aug 18, 2011 12:37 pm
Jeg har kun "én" gang i min karriere trukket noget fornuftigt; for mange år siden. Jeg vil foreslå at man sænker deltagerprisen, og ikke giver boosters/TUs til ANDRE end top 4 (eller 8 eller hvordan det nu virker bedst med antallet).
Tror nu næppe forslaget vil falde i god jord, men jeg er evindeligt træt af at "smide pengene ud af vinduet", både mine egne og foreningens (Boosters og TUs skal jo købes oftere).
Milfred
Antal indlæg : 624 Join date : 06/07/09 Age : 33 Geografisk sted : Tåsinge
Emne: Sv: Præmier til DASF Locals Tors Aug 18, 2011 1:15 pm
Jeg vil hellere have alm boosters end turbopacks.. turbopacks sucks, big time, og vil hellere have chancen for at trække noget i en booster og få kort dertil..
Vi kunne også bare simpelt have begge dele, så når der er en der vinder (hvis altså der så ikke er deltagerpris) så vælger dem som skal have præmier om de vil have alm boosters eller om de vil have turbo packs?
God Lobster
Emne: Sv: Præmier til DASF Locals Tors Aug 18, 2011 3:18 pm
Milfred; kunne overvejes, men en begrundelse på hvorfor turbopacks sucks mere end alm boosters mangler lidt. I alm boosters er det næsten rent lort, og common kort, og hvis man mangler common kort så køber man dem for det meste hjem. Det er også mere spænnende at få shiny's i TU da de ofte er lidt mere værd end f.eks den Taming du fik forrige gang og den Junk Berserker jeg fik sidste gang(kort man sandsynligvis ikke så nemt kommer af med)+en masse ubrulige kort som hører til et tema i et deck - ofte et dårligt tema/deck
Og Mikkel; Om vi skal købe TU hver 14. dag eller hver anden måned gør ikke nogen forskel. Når vi får Turbopacks får vi dem af 100. Når vi så ikke har flere har vi jo pengene "tjent ind" igen vede at "sælge" dem og så har vi selvf til næste sending
At sænke deltagerprisen er jeg stærkt uenig i. Der er jo nogle som deltager og som aldrig topper. Hvis de så aldrig får noget ud af at spille med så er det jo direkte at smide penge ud af vinduet. At man får en turbopack for at deltage gør jo også at man får lidt for pengene uanset hvor godt man kommer til at klare sig.
Erbs
Antal indlæg : 465 Join date : 11/02/10 Age : 31 Geografisk sted : Langeland
Emne: Sv: Præmier til DASF Locals Tors Aug 18, 2011 3:41 pm
Jeg er enig med mikkel, alm.boosters er spild af penge (synds jeg) ...en lille hemmelighed, det jeg ser som premje og giver mig blod på tanden efter at vine er den "winds" stadistik som vises som en blå streg under profilbiledet TU er fint nok som deltalgelses pris så alle for noget for pengene som lobster siger, men alt andet end "stadestiken" ,er for mit vedkommene, overflødigt ...så har jeg sagt min mening
God Lobster
Emne: Sv: Præmier til DASF Locals Tors Aug 18, 2011 3:52 pm
*Noterer at Erbs ikke ønsker nogle præmier næste gang han vinder*
xD
jose3501
Antal indlæg : 303 Join date : 18/06/11 Age : 25 Geografisk sted : svendborg
Emne: Sv: Præmier til DASF Locals Tors Aug 18, 2011 6:54 pm
jeg kan best lide turbo packs
Lillefyr
Antal indlæg : 578 Join date : 09/02/10 Age : 30 Geografisk sted : Langeland
Emne: Sv: Præmier til DASF Locals Tors Aug 18, 2011 9:23 pm
Min mening ligger lidt i mellem, jeg elsker boosters, fordi at de øger chancen for at jeg får interresse i et nyt deck, jeg spiller jo for sjov. Men TU er billiger selvom man får de samme kort 3 gange i træk, jeg mener bestemt ikke at deltage prisen skal sænkes. For mig gør det ikke meget om i ændrer 1-4. Pladsen da jeg for det meste ikke har tid eller luck til at kommer derop. Det gør mig også glad at have et fysisk bevis på at jeg har været der, så TU er gode dertil... fik trosalt en masse kort for min Snowman-eater.