Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForsidenForumforsideTilmeldNyeste billederSøgLog ind

Hvordan bliver jeg foreningsmedlem?

Go down 
ForfatterBesked
Milfred

Milfred

Antal indlæg : 624
Geografisk sted : Tåsinge

Hvordan bliver jeg foreningsmedlem? Empty
IndlægEmne: Hvordan bliver jeg foreningsmedlem?   Hvordan bliver jeg foreningsmedlem? EmptyTirs Aug 25, 2009 6:50 pm

For at blive foreningsmedlem af denne side skal du først møde op til et af vores turneringsdage, som du kan se på denne sides kalender!

Det koster 50kr for et halvt år at have medlemsskab, og dette vil give adgang til resten af denne sides forumer, samt deltagelse til sociale spille arrangementer, som fx overnatning med kortspil og andet til underholdning med præmier!

Det er selvfølgelig ikke kun folk fra Sydfyn som har adgang til denne side, alle jer langvejs fra har selvfølgelig også adgang, og i kan melde jer som foreningsmedlem ligesom alle andre, ved vores spillested på en spilledag. Der er dog et minus ved at komme langvejs fra, og det er selvfølgelig at i vil have svært ved at være aktive til de turneringer vi nu holder. Her må det så være at hvis i ikke har været aktive til nok spilledage (vurderes af os fra YuGiOh-Sydfyn) så vil i ikke have adgang til de sociale arrangementer vi afholder. (altså de services som er gratis for foreningsmedlemmer)

NOTE:
Der er forskel på medlem og foreningsmedlem!
Alle kan blive medlem af denne side som et "almindeligt" medlem, men har begrænsede muligheder.
At blive foreningsmedlem lukker op for en masse forumer som "almindelige" medlemmer ikke har adgang til. Ligeledes når dit foreningsmedlemsskab frafalder vil du blive degraderet til almindeligt medlem.
Tilbage til toppen Go down

Hvordan bliver jeg foreningsmedlem?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Velkommen-
Gå til: