Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForsidenForumforsideTilmeldNyeste billederSøgLog ind

God opførsel under YuGiOh Turneringerne

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
God Lobster

God Lobster

Antal indlæg : 1330
Geografisk sted : Svendborg

God opførsel under YuGiOh Turneringerne Empty
IndlægEmne: God opførsel under YuGiOh Turneringerne   God opførsel under YuGiOh Turneringerne EmptyLør Dec 18, 2010 2:54 pm

Hey.
Jeg hevde en del dårlige oplevelser i går under turneringerne ikke mindst som jeg lige vil dele med jer;

* Min første modstander blander så han kan se hvad jeg spiller
* Da der er flere som finder ud af hvad jeg spiller bliver jeg overfaldet (selvf kun i sjov, men ændrer ikke på det faktum at det var under en duel)
* Der er en som taber på at en tilskuer indirekte røber informationer. Snak ikke til dem der spiller med mindre i ser dem lave en fejl
* Der bliver givet gode råd til min modspiller imens vi sidder og sider
* Til sidst sad nogle og irriterede mig og min modspiller mens vi spillede. Finder det på ingen måde acceptabelt

Overstående ting kunne jeg godt finde på at have rapporteret til Konami hvis det var officielle turneringer

* LARM. Det er en ting som vi skal have taget hånd om. Hvis der er nogle som er i gang med at spille så vær stille så I ikke forstyrrer. Kan huske at Mathias mor blev rimelig chokeret da hun oplevede hvordan man opførte sig i DASF. At tumle, råbe og rakke ned på folk skal ikke finde sted I et område som fungerer som et spillested. Folk skal have ro til at koncentrere sig når de spiller eller laver deck eller hva de nu laver

Min pointe er bare at jeg ikke gider være være med til at lave eller deltage i en turnering hvor man er i tvivl om man er I en turnering eller I et abebur. Ta gerne Dragons Lair og Good Games som eksempler. Kan ikke se hvorfor det skal være sådan nede hos os. Vi burde vel være voksne nok til at kunne styre det uden at det ender i kaos. Ellers kan vi lige så godt lade være med at holde noget i det hele taget

Skriv gerne kommentarer
Tilbage til toppen Go down
http://YuGiOh.dk
Lillefyr

Lillefyr

Antal indlæg : 578
Geografisk sted : Langeland

IndlægEmne: Sv: God opførsel under YuGiOh Turneringerne   God opførsel under YuGiOh Turneringerne EmptyLør Dec 18, 2010 3:40 pm

Fint nok, jeg forstår godt hvad du mener. Jeg kan godt prøve at kontrollere mig lidt mere så.
God Lobster

God Lobster

IndlægEmne: Sv: God opførsel under YuGiOh Turneringerne   God opførsel under YuGiOh Turneringerne EmptyLør Dec 18, 2010 4:21 pm

Ser ikke dig som et problem. Selv om jeg henvender mig til alle
Milfred

Milfred

Antal indlæg : 624
Geografisk sted : Tåsinge

IndlægEmne: Sv: God opførsel under YuGiOh Turneringerne   God opførsel under YuGiOh Turneringerne EmptyLør Dec 18, 2010 4:45 pm

nu skal du huske at tale til dig selv også - du er ikke meget bedre selv!

Bare så det lige bliver forstået at du henvender dig til alle inklusiv dig selv eftersom vi alle er lige gode om det og din besked virker rettet til alle andre end dig selv..

Giver dig dog ret, men ville bare lige være sikker på at du ved at du ligger i samme pulje
God Lobster

God Lobster

IndlægEmne: Sv: God opførsel under YuGiOh Turneringerne   God opførsel under YuGiOh Turneringerne EmptyLør Dec 18, 2010 5:19 pm

Jeg indrømmer gerne at jeg kan lade mig piske op af stemningen mhht larm. Kan dog sige at jeg normalt ikke snakker til dem som spiller med mindre de snakker til mig eller de laver fejl. Eller hvis de laver slow play. Og det for det meste er mig som beder folk om at stoppe eller dæmpe sig

Men ja, ved godt at jeg er på fod med jer
Kevin Svensker

Kevin Svensker

Antal indlæg : 462

IndlægEmne: Sv: God opførsel under YuGiOh Turneringerne   God opførsel under YuGiOh Turneringerne EmptyLør Dec 18, 2010 6:41 pm

jeg undskylder, I usually "fights" with f. ex. Sune, Hans and some other, so i will do everything to control myself ^^'
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: God opførsel under YuGiOh Turneringerne   God opførsel under YuGiOh Turneringerne Empty

God opførsel under YuGiOh Turneringerne
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Nyheder :: Turneringer-
Gå til: